arrow-downarrow-leftarrow-rightarrow-upcheckchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-upcrosshelpwarning
icon/over-finqleicon/contacticon/contact-kleinicon/debiteuren-beheericon/factoring-kleinicon/finqle-kleinicon/finqle-payicon/hoe-werkt-heticon/klanten-kleinicon/mkb-factoringicon/offline-facturenicon/reverse-factoringicon/aanmeldenicon/status-facturenicon/supporticon/support-kleinicon/vacature-kleinicon/zzp-factoring
Het spijt ons dat je hier bent uitgekomen...

Klachtenformulier

Wij stellen alles in het werk om je op de best mogelijke manier van dienst te zijn. Ondanks onze inspanningen kan het toch gebeuren dat er een fout wordt gemaak of dat je om andere redenen niet tevreden bent over onze organisatie.

Wanneer dit het geval is nodigen wij je graag uit om dit aan ons kenbaar te maken. Wij gaan ervan uit dat jouw klacht te goeder trouw is en uiting geeft aan oprechte en gegronde zorg. Wij zullen de klacht dan ook uiterst serieus behandelen.

Veel klachten zijn gebaseerd op misverstanden die vaak door middel van een goed gesprek rechtgezet kan worden. Wij behandelen de klacht derhalve altijd eerst intern. Komen wij samen niet tot een oplossing, dan kan je de klacht altijd escaleren bij onze branche-organisatie ‘De Beslissende Factor’.

De procedure is als volgt:

    1. Vul het onderstaande klachtenformulier in;
    2. Er wordt een klachtenmanager aangesteld die jouw klacht in behandeling neemt;
    3. Na grondig onderzoek komt de klachtenmanager met een advies;
    4. Indien alle betrokkenen zich kunnen vinden in het advies, is klacht opgelost;
    5. Zo niet, dan kan de klacht worden geëscaleerd bij de branche-organisatie.

Wij verzoeken je nu vriendelijk het onderstaande formulier in te vullen.

Vul het onderstaande formulier in

De klachtenmanager neemt binnen een werkdag contact met je op